make my day :)

Tuesday, May 24, 2011

Chalte Chalte

Life is so busy nowadays that I barely have time to facebook, let alone blogging...
I think I might have to reduce from proper blogging to just microblogging (oops, that's the purpose of twitter and facebook status ain't it?)

Anyway...

house: almost ready... hehehehe.... tengah dalam proses nak menyiapkan our playroom... actually nak biarkan je dulu... but since lil' bro dapat study kat KL and he's bringing his X-Box with him... the other brother sangat semangat nak siapkan the room... siap volunteer to alih-alih barang and clean the floors.... tapi, area lain... aku jugak yang kena buat sorang2...

AirAsia sale hari ni, tapi I tahu lambat... tapi menggatal jugak tadi carik tiket mana nak pegi and still murah... the choice was between place XXX and Seoul.... kosnye lebih kurang je sebab XXX kena apply visa lagi... but guess, where we are going? XXX dan bukan Seoul...

Clue untuk XXX

- Bollywood

geddit?!

hehehe... nite peeps

2 comments:

Wanpetunjuk said...

Sis...wah you'll be going to India huh?.

Nak lepak umah tengok TV besarrrr....hehehehe

~Am said...

mai la... kawan-kawan from Miri dah ramai jugak yang datang lepak at my place... bawak la si Qaisara sekali...boleh main2 kat pool

Related Posts with Thumbnails