And to my delight, look at the rooms that they have!!
Central Park - inspired
bunga-bunga & warna-warni
ada gambar tuk-tuk yang sangatlah sinonim dengan Bangkok
benda jurai-jurai macam ni bikin hati saya suka
feminine touch
nice mural
suka jugak
classic Kanagawa Japanese painting. My favorite. Available for double room option.
sesuai untuk kanak-kanak and the young-at-hearts
Pop Art - single room only....my friend ambik yang ni
ini pulak bilik yang saya book, I love colors, and choice for single rooms pun tak banyak yang tinggal...
ada banyak lagi bilik-bilik lain yang tersedia kat Take-A-Nap ni....kalau korang nak tengok dengan lebih detail and to find out about the rates etc., go to:
enjoy the eye feast yaa....
P/s: by the way, I'm not paid to blog about this hotel/hostel... ;P
P/P/s: nantilah I cerita pasal where we decided to stay in Krabi pulak ye..











2 comments:
sangat comel bilik2 nih! aku pun nak stay at this kind of place lah...
comel kan? which one is your favorite? aku memang setiap kali travel memang akan ambik masa yg lama untuk cari accomodation..nak cari yang unik, location baik, selamat, bersih and reasonably priced....hehehe
Post a Comment