make my day :)

Saturday, November 20, 2010

Delhi on the metro = frantic

I'll elaborate about what happened today next time.....not so keen in relieving the experience I had today....

memang tak putus-putus mulut berdoa tadi....

Hopefully esok semuanya berjalan lancar.

We're taking the A/C super luxury coach to Agra. Hopefully it will live up to its name....

nak naik train, confirm ramai orang....train kat sini pelik, even though ko dah beli tiket, kalau seat takde, they'll just refund your money....maka terkapai-kapaila ko cari jalan pulang sendiri....

kalau naik kereta (with driver), harga dia Rs11000 (almost RM800) untuk kitorang berdua.....after our experience today, I realize the value of comfort in this overpopulated place, but I don't have RM800, even though pagi tadi aku sudah berjaya keluarkan duit dari HSBC,,,huhu

so, bus it is.....please pray for my safe journey ya....

P/S: macam mana la agaknye kesesakan orang pada musim haji ek?

No comments:

Related Posts with Thumbnails