make my day :)

Friday, January 21, 2011

Therapy, Therapy

Last week, I signed up with Nuffnang because of my sister. She said, if I ever make any money out of that, it should be given to her, for my soon-to-be niece (yeah, I hope it would be a girl)....since it doesn't take a lot of effort so I signed up...no expectation to make money at all, let alone to have any ads here...

So a few minutes ago, I was quite surprised to see the Maxis Hot Ticket ad melekat kat atas tu...tapi biasala, perangai jakun dan tangan gatal is not a good combination...entah apa entah aku letak kat settings terus benda tu hilang...tiba-tiba rasa sedih.. huhu, bengong betul...sorry baby, Wawa just lost you your diapers' money... haha... Wawa is what my soon-to-be niece would call me, that's how the first-borns are called in Sarawak.

Anyway, I was quite upset at work today at office A, so after lunch I went to office B to de-stress and to update my competency profile as well....tapi dah namanya pissed off, mana ada mood nak kerja, so balik awal dan jalan-jalan tengok tudung kat KL Sentral... pastu balik bilik dan menggedik try tudung-tudung itu...inilah gambar hasil tangkapan dan gedikan hari ini ye... kata nak release tension, haruslah menggedik posing ambik gambar sendiri, ok. Jangan mare...


beli 2 shawl dan 2 inner... both of the shawls are the last one, so akak tu jual murah, patutnye RM25, dia kasik RM15 satu, akak tu pun heran sebab aku boleh jumpa shawl ni yang dia sorok letak kat belakang-belakang the new arrivals...


trying the first one...this is my favorite color, but I think I have to figure out how to wear this shawl in a better way..


pakai semberono macam style arwah nenek aku la pulak...hmmm


this black shawl material dia stretchy.. sedap gila dipakai, and boleh pakai macam-macam cara.. begini..


begini... match it with the black and red inner that I also bought..

atau pakai begini sahaja..

sambil buat muka kena rasuk....hahaha, kan aku dah cakap aku tension hari ni..

and by the way,
time tengah jalan-jalan time lunch break tadi masuk butik FOSSIL dan nampak ini:


nakkkkkkkk sangat....patut ke tak patut pegi beli?




2 comments:

awesome blossom said...

bag itu comel la pulak... haha, how much?

~Am said...

419...comel kan... ada few patterns...and actually it is bigger and spacier than dalam gambar

Related Posts with Thumbnails